Wednesday, January 06, 2010

මම ගැන පොඩ්ඩක්....



ඔන්න කලෙක ඉඳල මට blog එකක් ලියන්න තිබ්බ ආසාව අද ඉශ්ඨ උනා. මට මොනව හරි දෙයක් ලැබෙන්න නම් ටිකක් මහන්සි වෙන්න වෙනව. මේකත් ඒ වගේ තමයි.
මම එක කරන්න පටන් ගත්ත වෙලවෙ ඉඳල පස් වතාවක් මහේ මේ නාකි පරිගණකෙ restart උනා. :)

මම මොනව ලියන්නද කියල තාම නම් හිතුවෙ නැහැ. ඒත් සමහර වෙලාවට හිතට එන දෙයක් කාට හරි කියන්න ඕනෙ වෙන වෙලවල් තියෙනව. ඒක නිසා මගේ මේ බ්ලොග් එක මට හොඳ යාලුවෙක් වෙයි.

ඉතින් මම මේක කලොත් සමහර විට කියවන කෙනෙක්ට හිතෙයි මෙක අච්චාරුවක් කියල. :)

මම ගැන පොඩ්ඩක් කිව්වොත්.......
වයස නම් 24ක් විතර වෙනව මයෙ හිතේ. මම දැනට ඉන්දියාවෙ කර්නාටක ප්‍රාන්තයේ මැන්ගලොර් විශ්ව විද්‍යාලයේ සත්කාරක සේවා විද්‍යාව කියන උපාඩිය හදාරනව"B. Sc. (Hospitality Science)". මේක නිසා ගෙදරින් ඇත් වෙලා ඉන්න වෙලා තියෙනව. ගොඩක් වෙලාවට මට blog එකක් ලියන්න හිතෙන්න ඇත්තෙ මේක හන්ද වෙන්න ඇති.

1 comment:

  1. ela ela ayya!! just saw this....all the best.keep it up!!

    ReplyDelete