Sunday, July 17, 2011

Happy Birthday Adithi...

මේ සටහන ආදිතී ගැන. ආදිතී කියන්නෙ වයස අවුරුදු හතරක චූටි බබෙක්. ආදිතී ගෙ මාමා මගේ කැම්පස් එකේ යාලුවෙක්. නම නිකිල්. නිකිල් කුමාර්. නිඛිල්ගේ ගෙදර තියෙන්නේ මගේ මැoගලොර් හොස්ටල් එක ගාවම තමයි. මේක නිසා නිකිල් ගේ ගෙදර අය මාත් එක්ක ගොඩක් හිතවත්.



ආදිතී කියන්නේ ගොඩක් හුරතල් බබෙක්. මෙයා ගොඩක් කතා කරනවා. හැමතිස්සෙම මොකක් හරි කතා කරනවලු. හීනෙනුත් කතා කරනවලු. හැබැයි, ආදිතී ගේ ගෙදර අයට නම් මේක වදයක් වෙලා. මේක නිසා ආදිතී මාත් එක්ක කතා කරන්න ගොඩක් කැමතී.

ආදිතී කියන්නෙ නිර්මාoශ, ඒවගේම භෂා කීපයක් කතා කරන්න පුලුවන් දක්ෂ බබෙක්. මම හින්දියෙන් අමරුවෙන් කතා කරද්දි එයා හයියෙන් හිනා වෙලා මගේ වැරදෙන තැන් හරි ගස්සනවා. ආදිතී බබා ට කණ්නඩා, තුලූ, හින්දි, වගේම ඉoග්‍රීසි භෂාවත් හොඳින් කතා කරන්න පුලුවන්. මෙයා මාත් එක්ක කතා කරන්නේ ඉoග්‍රීසි භෂාවෙන්.



දවසක් ආදිතී, එයාගේ අම්මල නිකිල්ට ආපු මoගල යොජනාවක් ගැන කතා කර කර ඉඳිද්දි, කියනවලු,

“අම්මා.. මමත් නිකිල් මාවා බඳින දවසට මම නදීශව බඳිනවා”. කියල

ආදිතී මගේ අනිත් යාලුවන්ට කියන්නේ මාවා කියල. ඒ කණ්නඩා භෂාවෙන් "Uncle’’ කියන එක. හැබයි මෙයා මට කතා කරන්නේ නදීශ කියලා.



ඔන්න තව දවසක ආදිතීගෙ ගෙදර කෑම උයද්දි, ආදිතී කියනවලු, "අද ඉඳලා මට vegetarian කෑම එපා. මට Nan veg. කෑම උයන්න කියල. මේකට හේතුව අහද්දි කියනවලු "නදීශ කන්නේ Non Veg. කෑම. එක නිසා මමත් non veg කෑම වලට දැන්ම ඉඳලම පුරුදු වෙන්න ඕනෙ’’ කියලා.



මම එයාගෙන් ඇහුවම ලොකු වෙලා වෙන්න කැමති කවුද කියල මෙයා කියනව "I like to be a dermatologist. But if you want, I can be a housewife”



මෙන්න මේ වගේ පිස්සු කතා කියන බබෙක් තමා ආදිතී කියන්නේ.



අදට ආදිතීට වයස අවුරුදු 4යි. මම අද එයාට උපන්දිනයට සුභ පතන්න කතා කරාම කියනවා, ඔයා හරිම නරකයි. මම මුම්බායි ගිහින් හිටිය අතරෙ ඔයා ගෙදර ගියා නේද... අයෙත් එනකොට duty free ශොප් එකෙන් චොකලට් ගේන්න හොඳේ.

(You are too bad. You left Mangalore when I was at Mumbai ha ? Please bring chocolates from duty free shop when you are coming back to Mangalore)



I wish darling baby Adithi, a very happy B’day ! Miss you !!!

2 comments:

  1. මෙන්න එක්කෙනෙක්ට මතක වෙලා බ්ලොග් එක අප්ඩේට් කරන්න :)

    ReplyDelete
  2. This is absolutely wonderful. Both the sotry and the way you have written it. Im jelous of you and at the same time proud of you. You should write more.

    Hugs

    ReplyDelete